Skip to content

UČME (SA) EFEKTÍVNE / Ako (sa) s pomocou vedy učiť efektívnejšie a viac si pamätať?

UČME
00
dní
00
hodín
00
minút
00
sekúnd
Podujatie sa už uskutočnilo.

O podujatí

🧠 Ako (sa) s pomocou vedy efektívnejšie učiť a viac si pamätať?

Ste učiteľ, asistent, vychovávateľ alebo nadšenec vzdelávania, ktorý chce objaviť najúčinnejšie metódy učenia? Pridajte sa k nám na jedinečné podujatie, kde sa spoločne ponoríme do sveta vedy a praktických stratégií pre efektívne vzdelávanie.

🔍 Čo vás čaká?
✔️ Overené metódy učenia, ktoré skutočne fungujú
✔️ Odhalenie mylných predstáv o učení, ktoré brzdia pokrok
✔️ Spôsoby, ako zvýšiť intelektuálne schopnosti a posilniť pamäť
✔️ Praktické tipy, ktoré môžete ihneď využiť vo výučbe aj v osobnom učení

Neučme viac, ale učme sa lepšie! 📚✨

Príďte sa inšpirovať a objavte nové spôsoby, ako spraviť učenie zábavnejším, rýchlejším a efektívnejším!

Osnova vzdelávania

1️⃣ Úvod: Prečo sa učiť efektívne?
2️⃣ Veda o pamäti a učení
3️⃣ Efektívne metódy učenia v praxi
4️⃣ Čomu sa vyhnúť: Mylné predstavy o učení
5️⃣ Praktická aplikácia pre učiteľov
6️⃣ Záver a záverečné tipy

Lektor podujatia

Mgr. Michal Koricina, PhD.
andragóg
Michal vyštudoval andragogiku na Pedagogickej fakulte Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre. Založil občianske združenie Lifestarter, v rámci ktorého spolu s tímom pomáha ľuďom získavať nové zručnosti, najmä v oblasti digitálnych technológií a neformálneho vzdelávania. Je autorom projektu Učiaca sa Trnava, vďaka ktorému sa Mesto Trnava, ako prvé na Slovensku, stalo členom Globálnej siete učiacich sa miest UNESCO. Michal verí, že učenie má zmysel v každom veku a že môže byť zábavné a zážitkové.

Mapa miesta podujatia

Lifestarter
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.