Reklama je dnes viac ako len nástroj na predaj produktov a služieb. V digitálnom svete, kde
sa takmer všetko deje online, sa reklama stala dynamickejšou, osobnejšou a omnoho viac
skrytou, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Sociálne siete ako Facebook, Instagram, či
TikTok dávajú nie len značkám príležitosť, ako osloviť obrovské množstvá ľudí, ale aj
vytvárať nové prepojenia s publikom.
Tento workshop účastníkov prevedie cez rôzne reklamné formáty, od tých najstarších, až po
nové formy reklamnej komunikácie. Cieľom je lepšie uchopenie toho, čo reklama v roku 2025
skutočne znamená, ako ju rozpoznávať, ako funguje a prečo je stále taká efektívna.
Workshop má interaktívny charakter. Počas stretnutia si prejdeme viacero aktivít, pozrieme
sa na rôzne prípadové štúdie a budeme prichádzať s vlastnými nápadmi a riešeniami, či
vytvoríme vlastný koncept reklamy.