Skip to content

ROZOOM: Zase re(klam)a

rozoom (11)
00
dní
00
hodín
00
minút
00
sekúnd
Podujatie sa už uskutočnilo.

O podujatí

Reklama je dnes viac ako len nástroj na predaj produktov a služieb. V digitálnom svete, kde
sa takmer všetko deje online, sa reklama stala dynamickejšou, osobnejšou a omnoho viac
skrytou, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Sociálne siete ako Facebook, Instagram, či
TikTok dávajú nie len značkám príležitosť
, ako osloviť obrovské množstvá ľudí, ale aj
vytvárať nové prepojenia s publikom.


Tento workshop účastníkov prevedie cez rôzne reklamné formáty, od tých najstarších, až po
nové formy reklamnej komunikácie.
Cieľom je lepšie uchopenie toho, čo reklama v roku 2025
skutočne znamená, ako ju rozpoznávať, ako funguje a prečo je stále taká efektívna.
Workshop má interaktívny charakter. Počas stretnutia si prejdeme viacero aktivít, pozrieme
sa na rôzne prípadové štúdie a budeme prichádzať s vlastnými nápadmi a riešeniami, či
vytvoríme vlastný koncept reklamy.

Osnova vzdelávania

  • Úvod do vývoja reklamy
  • Reklama v digitálnom svete
  • Sociálne siete ako reklamné platformy
  • Analýza reklamných formátov
  • Interaktívna aktivita: Rozpoznávanie efektívnej reklamy
  • Prípadové štúdie úspešných kampaní
  • Tvorba vlastného konceptu reklamy
  • Záver a diskusia

Lektor(ka)

Mgr. Denis Javořík
Denis Javořík sa v oblasti médií a marketingu pohybuje už 10 rokov. Vyštudoval marketingovú komunikáciu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde v súčasnosti pôsobí ako denný doktorand. V odbornej i profesijnej oblasti sa venuje špeciálne marketingovým komunikačným stratégiám, reklame a reklamnej gramotnosti, či marketingu médií.

Mapa miesta podujatia​

Lifestarter
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.