Skip to content

ROZOOM: Zase re(klam)a

rozoom (11)
00
dní
00
hodín
00
minút
00
sekúnd
Podujatie sa už uskutočnilo.

O podujatí

Reklama je dnes viac ako len nástroj na predaj produktov a služieb. V digitálnom svete, kde
sa takmer všetko deje online, sa reklama stala dynamickejšou, osobnejšou a omnoho viac
skrytou, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Sociálne siete ako Facebook, Instagram, či
TikTok dávajú nie len značkám príležitosť
, ako osloviť obrovské množstvá ľudí, ale aj
vytvárať nové prepojenia s publikom.


Tento workshop účastníkov prevedie cez rôzne reklamné formáty, od tých najstarších, až po
nové formy reklamnej komunikácie.
Cieľom je lepšie uchopenie toho, čo reklama v roku 2025
skutočne znamená, ako ju rozpoznávať, ako funguje a prečo je stále taká efektívna.
Workshop má interaktívny charakter. Počas stretnutia si prejdeme viacero aktivít, pozrieme
sa na rôzne prípadové štúdie a budeme prichádzať s vlastnými nápadmi a riešeniami, či
vytvoríme vlastný koncept reklamy.

Osnova vzdelávania

  • Úvod do vývoja reklamy
  • Reklama v digitálnom svete
  • Sociálne siete ako reklamné platformy
  • Analýza reklamných formátov
  • Interaktívna aktivita: Rozpoznávanie efektívnej reklamy
  • Prípadové štúdie úspešných kampaní
  • Tvorba vlastného konceptu reklamy
  • Záver a diskusia

Lektor podujatia

Mgr. Denis Javořík
Denis Javořík sa v oblasti médií a marketingu pohybuje už 10 rokov. Vyštudoval marketingovú komunikáciu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, kde v súčasnosti pôsobí ako denný doktorand. V odbornej i profesijnej oblasti sa venuje špeciálne marketingovým komunikačným stratégiám, reklame a reklamnej gramotnosti, či marketingu médií.

Mapa miesta podujatia