Naučte sa v procese vyučovania využívať techniku gamifikácie, ktorá aplikuje herné prvky a herný dizajn v nehernom kontexte – teda za iným účelom ako je samotné hranie hry. Spoznajte ďalšie spôsoby, ako možno u žiakov prebudiť aktivitu, záujem a angažovanosť. Spoznajte tiež nové možnosti využitia digitálnych technológií vo vzdelávaní.
Počas workshopu nazrieme do teoretických princípov hier vo vzdelávaní, definujeme si hráčov = žiakov, na vlastnej koži si vyskúšame gamifikačné prvky vzdelávania, v pracovných skupinách si vytvoríme vlastné aktivity na vyučovanie s gamifikačnými prvkami a pozrieme sa tiež na svet očami virtuálnej reality.
Príďte toto všetko a mnoho ďalšieho zakúsiť na vlastnej koži na praktickom zážitkovom workshope zameranom na aktivizáciu žiakov.
Workshop je bezplatný, je však potrebná registrácia prostredníctvom tohto formulára.
Po absolvovaní workshopu a vyplnení dotazníka spätnej väzby po skončení podujatia Vám bude automaticky doručený certifikát o absolvovaní vzdelávania.
Lektor:
Mgr. Michal Koricina, PhD.
Vyštudoval andragogiku na Pedagogickej fakulte UKF v Nitre, kde sa venoval témam kultúrno-osvetovej edukácie a záujmového neformálneho vzdelávania. Založil občianske združenie Lifestarter, ktoré sa venuje rozvoju celoživotného učenia a stojí aj za úspešným projektom Učiaca sa Trnava. Vo vzdelávaní učiteľov vidí príležitosť ako pozitívne ovplyvniť školy na Slovensku, za kľúčovú považuje schopnosť motivácie študentov a rád pri vzdelávaní využíva aj digitálne technológie.